Gravidsymtom

Jag har ganska kraftiga gravidsymtom, redan nu. Jag vet ännu inte exakt vilken vecka jag är i, men jag skulle tro att jag ligger omkring vecka 7.

Mina symtom:

- Otrolig smärta i bröst och bröstvårtor
- "Klåda" på bröst och bröstvårtot
- Molvärk i nedre delen av magen
- Gasig och svullen mage
- Otroligt jobbigt, och nästintill konstant, illamående
- Humörsvängningar DeLuxe!
- Cravings (Just nu mjölk och kanelbullar)
- Huvudvärk
- Konstant trötthet!!

Hade ni tidiga symtom? Och i så fall, hur yttrade de sig?

Kommentarer
Cissi

Anledningen till att jag ens gjorde ett gravtest var för att mina bröstvårtor ömmande något HEMSKT! Brösten hade växt en massa också, på bara ett par få veckor precis i början av graviditeten. Tröttheten var fruktansvärd minns jag, kunde sova dygnet runt om jag hade fått! Och illamåendet.. tack gode gud att det gick över :P Men jag kan trösta dig med att allt kommer kännas bättre och bättre efter vecka 12 förmodligen, för de flesta så börjar det avta då :)

2012-04-13 19:51:13
URL: http://tomygoal.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0